۴۰ستون

یک وبلاگ در زمینه های تاریخ - هنر - اصفهان - آثار تاریخی - موسیقی از نوع عرفانی ! - تنبور و ...

۴۰ستون

یک وبلاگ در زمینه های تاریخ - هنر - اصفهان - آثار تاریخی - موسیقی از نوع عرفانی ! - تنبور و ...

-= بزرگداشت استاد جلال تاج اصفهانی =-

باسلام

امروز 13 آذر 25مین سالگرد درگذشت استاد جلال تاج اصفهانی پایه گذار مکتب آواز اصفهان و مرد اخلاق در هنر اصفهان و ایران بود

 

 

به همین مناسبت مراسم گرامی داشتی در تکیه سید العراقین در تخت فولاد اصفهان با حضور اساتید بزرگ و علاقه مندان این استاد بزرگ با صورت پرشکوه برگزار شد.

طی این مراسم استادان بزرگ آواز از جمله استاد شاهزیدی به سخنرانی پرداختند و از سجایای اخلاقی و هنری استاد تعریف و تمجید نمودند.

معرفی کامل استاد جلال تاج اصفهانی

در زیر تصاویری از این مراسم می بیند.

برای مشاهده تصویرها در انداز اصلی روی عکس ها کلیک کنید.

 

تخت فولاد - سید العراقین - مزار استاد تاج - بیست و پنجمین سالگرد تخت فولاد - سید العراقین - مزار استاد تاج - بیست و پنجمین سالگرد تخت فولاد - سید العراقین - مزار استاد تاج - بیست و پنجمین سالگرد تخت فولاد - سید العراقین - مزار استاد تاج - بیست و پنجمین سالگرد تخت فولاد - سید العراقین - مزار استاد تاج - بیست و پنجمین سالگرد

 

 یادش گرامی

نظرات 6 + ارسال نظر
حمیده سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 09:42

آقا این وبلاگ خیلی ادبیه...
می ترسم نظر بدم اول برم ادبیاتمو خوب کنم بعد بیام...
وبلاگ خوبی دارید...
موفق باشید.

احسان چهارشنبه 15 آذر 1385 ساعت 01:05 http://www.ehsan61.persianblog.com/

یادش گرامی باد ...
به ما هم سر بزنید

مرضیه دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 21:59 http://tahavvol.mihanblog.com

سلام
کمتر اون طرفا می بینمتون
به ما هم سر بزنید
ممنون از مطالب خوبتون

سلام خوبی؟ممنونم اطلاعاته جالبی بوووود عکس هاشم قشنگ بود امیدوارم همیشه موفق باشی..

نوشین چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 14:21 http://zenderooood.blogfa.com

سلام خوبین ؟
یلداتون مبارک .... شب خوبی داشته باشین به شیرینی هندوانه و ترشی انار .....موفق باشید .

نوشین جمعه 1 دی 1385 ساعت 22:37 http://zenderooood.blogfa.com

سلام :



کاش چون پاییز بودم............کاش چون پاییز بودم
کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم
برگهای ارزوهایم یکایک زرد میشد
افتاب دیدگانم سرد میشد

اسمان سینه ام پر درد میشد
ناگهان طوفان اندوهی بجانم نگ میزد
اشکهایم همچو باران
دامنم را رنگ میزد

وه.....چه زیبا بود اگر پاییز بودم
وحشی و پرشور و رنگ امیز بودم
شاعری در چشم من میخواند.......شعری اسمانی
در کنارم قلب عاشق شعله میزد
در شرار اتش دردی نهانی
نغمه ی من........
همچو اوای نسیم پر شکسته
عطر غم میریخت بر دلهای خسته
پیش رویم:
چهره تلخ زمستان جوانی.

شاد باشی تا همیشه.... فعلا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد