۴۰ستون

یک وبلاگ در زمینه های تاریخ - هنر - اصفهان - آثار تاریخی - موسیقی از نوع عرفانی ! - تنبور و ...

۴۰ستون

یک وبلاگ در زمینه های تاریخ - هنر - اصفهان - آثار تاریخی - موسیقی از نوع عرفانی ! - تنبور و ...

" بزرگداشت استاد مرحوم جلال تاج اصفهانی‌ "

باسلام

امروز 13 آذر 2۶مین سالگرد درگذشت استاد جلال تاج اصفهانی پایه گذار مکتب آواز اصفهان و مرد اخلاق در هنر اصفهان و ایران بود.

 

به همین مناسبت مراسم گرامی داشتی در تکیه سید العراقین در تخت فولاد اصفهان با حضور اساتید بزرگ و علاقه مندان این استاد بزرگ همچون سالیان پیش به صورت پرشکوه برگزار شد.

طی این مراسم استادان بزرگ آواز و موسیقی و شعر و شاعری از جمله استاد شاهزیدی، بقایی، دکتر سیاسی و ... به سخنرانی و آواز خوانی پرداختند و از سجایای اخلاقی و هنری استاد تعریف و تمجید نمودند.

معرفی کامل استاد جلال تاج اصفهانی

در زیر تصاویری از این مراسم می بیند.

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
یا دلم ده باز یا با من بساز چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 00:16

دیدی برام تعریف کردی امروز چه خبر بوده

خدایش رحمت کند

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند

ستایش کردم ، گفتند خرافات است

عاشق شدم ، گفتند دروغ است

گریستم ، گفتند بهانه است

خندیدم ، گفتند دیوانه است

دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !



« دکتر علی شریعتی »

یاعلی[گل]

محمود شنبه 17 آذر 1386 ساعت 13:52 http://hekayatedel.blogsky.com

یاد استاد و همه خدمتگزاران عرصه فرهنگ و هنر همیشه سبز. از درج این مطلب فاخر ممنونم.

پوریا کاظمی یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 14:47 http://www.tantaremajzoub.com

یا علی مدد
از مطالب زیبای شما خیلی ممنونم
لطفا از سایت من بازدید کنید اگر نظر دهید بسیار سپاسگزارخواهم بود
www.tantaremajzoub.com
یا علی مدد

مهرو امینی دوشنبه 3 دی 1386 ساعت 16:38

من اون روز نتونستم بیام تخت فولاد.منظورم 13 آذر هستش.خدایش بیامرزد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 00:20

رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز
تا حق خـــود از کهتر و مهتر بســـتانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد