۴۰ستون

یک وبلاگ در زمینه های تاریخ - هنر - اصفهان - آثار تاریخی - موسیقی از نوع عرفانی ! - تنبور و ...

۴۰ستون

یک وبلاگ در زمینه های تاریخ - هنر - اصفهان - آثار تاریخی - موسیقی از نوع عرفانی ! - تنبور و ...

حق حق زنم – هو هو کنم

The image “http://www.fravahr.org/IMG/jpg/Zaryab_01.jpg” cannot be displayed, because it contains errors. 

 audio fileحق حق زنم – هو هو کنم

خواننده: داود آزاد


صیدم من و صیاد او                                                            من بنده ام آزاد او

ویران منم آباد او                                                                ای داد و ای بی داد  او

حق حق زنم هو هو کنم

تا ما و من را او کنم

تا روی دل آنسو کنم                                                        با درد عشقش خو کنم

هر دم به سویش رو کنم                                                  چون مرغ حق کو کو کنم

حق حق زنم هو هو کنم

تا ما و من را او کنم

من قطره او دریای من                                                  من مست و صحرای من

من بنده او مولای من                                                    من لایم او الای من

حق حق زنم هو هو کنم

تا ما و من  را او کنم

هوشیار او دیوانه من                                                        شمع است  او پروانه من

افسونگر او افسانه من                                                      میخانه  او پیمانه من

من طالب و مطلوب  او                                                       دلداه من محبوب او

حق حق زنم هو هو کنم

تا ما من را او کنم