۴۰ستون

یک وبلاگ در زمینه های تاریخ - هنر - اصفهان - آثار تاریخی - موسیقی از نوع عرفانی ! - تنبور و ...

۴۰ستون

یک وبلاگ در زمینه های تاریخ - هنر - اصفهان - آثار تاریخی - موسیقی از نوع عرفانی ! - تنبور و ...

بدون موضوع!

شورای شهر اصفهان،توافق تعدیل جهان‌نما را تکذیب کرد

 

در حالی که گزارش جلسه شنبه گذشته شورای شهر اصفهان بر تعدیل قطعی برج جهان نما تاکید داشت ، با این وجود در جلسه امروز 20 تیر این شورا ، حاضران توافق بر تعدیل ارتفاع این ساختمان را غیر واقعی خواندند و جلسه شان بدون دستیابی به نتیجه‌ای خاص پایان یافت. حاضران همچنین صدور مصوبه تعدیل برج جهان نما از سوی شورای شهر اصفهان را تکذیب کردند. این شورا به این علت که یونسکو هنوز پاسخ صریحی در باره میزان تعدیل برج اعلام نکرده، از هرگونه تصمیم قطعی در این باره فعلا خودداری کردند.

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر رضا چهارشنبه 22 تیر 1384 ساعت 21:35 http://taarikhi.persianblog.com

دوست عزیز سلام و ممنون از مطالب جالبتان و ضمنا عکس های خوبی گرفته اید و کادر بندی آنها خوب است وبلاگ جالبی دارید امیدوارم که در راهی که قدم گذاشته اید موفق باشید و منتظر مطالب دیگر شما هستیم و اگر خواستید می توانیم تبادل لینک بکنیم ......................... بای

دنیاـخاطره پنج‌شنبه 23 تیر 1384 ساعت 15:46

در اصل اگه توجیه میکردن فلسفه ساختن این به ظاهر شاهکار هنری در یه شهر تاریخی چیه راحتر مشکلاتش رو میشد قبول کرد من برای اولین بار که این اثر رو دیدم تعجب کردم چون نه از نظر معماری نه کاشی کاری با اون منطقه شباهت داشت نه به کل شهر اینجاست که آ دم میمونه ... {میشه ساخت این بنای بدون ارزش هنری رو هر جایی جز نصف جهان توجیه کرد}

نثرما پنج‌شنبه 23 تیر 1384 ساعت 22:11 http://nasrema.blogspot.com

سلام
ممنون از خبر شما. منتظر خبرهای بیشتر هستیم. اگه می شد به نثرما جیمیل.کام هم میفرستادی عالی بود. نثرما.نت را ببین حتماْ و اگه نظر اصلاحی داشتی بگو.

مهدی دوشنبه 16 آبان 1384 ساعت 13:05

دوست عزیزم خوب است کمیته ای پیگیری کند چه قدرت های پشت سر این عمارت آبرو بر هستند که این طور از آن دفاع می کنند . چه کسانی در ساخت آن به پول های کلان میلیاردی رسیده یا می رسند که حاضرند آبروی شهرمان برود ولی در آمد نامشروع آنها نرود . چرا یک ساختمان بی هویت می تواند هویت هزار ساله یک شهر را ببرد .!!!!!
چه شده است که هیچ شهرداری و هیچ شورای شهری جرآت ندارد به کوتاه کردن آن رای بدهد .
مطمئن هستم آن کمیته به نتایج خوبی می رسد . چنان که من هر روز از کنار آن ساختمان رد می شوم می بینم همچنان در حال ساخت آن هستند و اخیرا جلوی آن را هم آجر نما کرده اند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد