۴۰ستون

یک وبلاگ در زمینه های تاریخ - هنر - اصفهان - آثار تاریخی - موسیقی از نوع عرفانی ! - تنبور و ...

۴۰ستون

یک وبلاگ در زمینه های تاریخ - هنر - اصفهان - آثار تاریخی - موسیقی از نوع عرفانی ! - تنبور و ...

.: سید هادی میرمیران :.

سلام

توی این پست فقط میخوام یادی کنم از مارسل دوشان ایران معمار بزرگ "سید هادی میرمیران" :

 

 

 

افتخارات

·                     معمار برگزیده سال ۱۳۷۹ در اولین دوره اعطای نشان معماری ایران (استاد پیرنیا)

·                     دریافت لوح تقدیر جامعه مهندسان مشاور ایران برای شناسایی و معرفی معماری ایران در سال ۱۳۸۵

·                     برنده جایزه بزرگ معمار - سال ۱۳۸۰

·                     کسب جایزه مهراز - سال ۱۳۸۱

·                     انتخاب شده به عنوان پیشکسوت معماری توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور - سال ۱۳۸۱

·                     دریافت لقب شهروند افتخاری اصفهان - سال ۱۳۸۳

·                     دریافت لوح تقدیر و تندیس از جامعه مهندسان مشاور ایران - سال ۱۳۸۳

·                     دریافت نشان دولتی درجه یک فرهنگ و هنر - سال ۱۳۸۳

 

اودر بعدازظهر روز چهارشنبه 30/1/85 درگذشت.

 

روحش شاد...

نظرات 7 + ارسال نظر
دانیال چهارشنبه 10 خرداد 1385 ساعت 14:40 http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

هزاران درود بر دوست نازنین و دانشمندم جناب ژنرال عزیز
خوبی داداش؟
به لطف شما دوست خوبم با یکی دیگر از هنرمندان ایران آشنا شدم..
دست مریزاد میگم بهت و از خدا سربلندی و موفقیت روزافزون برات آزرو میکنم..
وبلاگمو بروز کردم .. چشم براه برادر فرزانه خودم هستم ..
تا درودی دیگر.. بدرود

چون شدى زیبا بدان زیبا رسى // که رهاند روح را از بى کسى

درودی بی پایان بر دوست فرزانه ام جناب حمزه کرباسی گل
از لطفتون نسبت به این حقیر سپاسگزارم..
خیلی سعی کردم که این مباحث رو با نمونه هایی از اجرا های زیبای اساتید موسیقی روشن تر گفته باشم.. ولی مثل اینکه بایستی از شما کمک بگیرم..
بعد از بالا اومدن persiangig و بعد از اینکه من پسوردمو نوشتم در صفحه ای که باز میشه ۵ پوشه هست ( audio - document و ..) و گزینه ای بنام up load files نیز هست .. سعی من بعد از دو سه بار دو سه ساعتی بجایی نرسیده ...
دیگه رویم رو که نیست سنگ پای قزوینو هم رو سفید می کنم.. یه راهنمایی جامع تر میخواستم از شما برادر بسیار خوبم.. هر چند میدونم که وققتونو بیشتر گرفته ام و می گیرم..
ارادتمند و مخلص حمزه کرباسی عزیزم هستم..
یا علی

یه دوست چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 21:58

با سلام
من دانشجوی رشته معماری هستم .خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما اشنا شدم.امیدوارم موفق باشید.

یه دوست چهارشنبه 17 خرداد 1385 ساعت 22:00

در ضمن عکس های وبلاگ فوق العاده است.

شهرزاد جمعه 19 خرداد 1385 ساعت 16:13 http://ketabirani.blogsky.com

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
راستی من اگه بخوام یک سری مقالات در باره وسائل الکتریکی بگیرم از کجا باید بگیرم ؟

دخترای کوچه پشتی دوشنبه 22 خرداد 1385 ساعت 23:09 http://two-she.blogfa.com

سلام آقای فقیر حقیر محتاج برحمت خدا ممنون از نظرت راستی ۱ اینکه اگه متوجه شده باشی تازه کاریم ۲ اگه مشوقی مثل شما داشته باشیم حتما؛ موفق میشیم !!!
ولی در کل افتخار دادی سر زدی
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد